KICKS Magazine

KICKS medlemsmagasin är en älskad och näst intill kultförklarad contentprodukt. Med senaste nytt från skönhetsvärlden och KICKS outgrundliga beautyexpertis har tidningen blivit en uppskattad förmån hos företagets klubbmedlemmar. Målet med KICKS Magazine är att bygga mervärde för kunderna genom redaktionell träffsäkerhet, kampanjer och personliga erbjudanden.

Kunden

KICKS är en av Nordens främsta leverantörer inom skönhet. De har inte bara ett brett sortiment inom makeup, doft, hudvård och hårvård utan erbjuder även personlig rådgivning av välutbildade skönhetsexperter. Med 230 butiker och en e-handel med drygt 25 000 produkter från 300 varumärken har KICKS blivit en av skönhetsbranschens största spelare.

Uppdraget

Glory Days uppdrag går ut på att förvalta och förnya KICKS Magazine. I tight samarbete med företagets marknadsavdelning producerar och uppdaterar vi magasinet löpande. Det ges ut på svenska, norska och finska till alla guld-medlemmar i kundklubben. Nu KICKStartar vi 2024 med tre våriga utgåvor!