
Lösning
Helhetstanken var central i framtagandet av produkten. Resultatet blev en tidning med harmoni mellan text, bild och formgivning. En tidning som förstärker upplevelsen, bygger relation med gästerna och ökar förståelsen för verksamheten och företagets filosofi. Allt presenterat på ett ödmjukt och inspirerande sätt.
Resultat
Tidningen distribuerades i företagets olika enheter; Krog, Slip, Klubbrum och hotellfartyget Prince van Orangiën, till utvalda leverantörer och samarbetspartners samt vid gästspel och resor. Responsen från läsarna har varit positiv och tidningen har hittills utgivits i tre nummer.

Andra uppdrag
Ny webbplats
Vi fick i uppdrag att bygga om Oaxens webbplats med syftet att tydliggöra och presentera företagets olika enheter. Målet var att den nya sidan skulle hjälpa besökarna att hitta rätt, men även inspirera och skapa en känsla av att befinna sig på plats. Stor vikt lades på att sidan både skulle kännas tilltalande och kunna växa och leva vidare.
Trycksaker
Vi har producerat och formgivit en rad olika trycksaker i form av posters och flyers, exempelvis till restaurangens koncept Oaxen Bakgård.