Om oss

VÅRT DNA BYGGER PÅ SUNT FÖRNUFT

Ja, visst låter det pretto. Men det är sant. Vi hjälper våra kunder att inte bara prata om sig själva. Då är det lättare att få fram sitt budskap.

Sedan starten 2010, då Glory Days såg dagsljus första gången, har ambitionen varit att skapa mer effektiv kommunikation än den som ofta kräks ut i medier och bidrar till berget av budskap som inte nått fram. Vi lockades av begrepp som branded content och branded utility som gick ut på att skapa kommunikation med ett värde för mottagaren. Det säger sig självt att mottagaren lyssnar bättre då.

När begreppet content marketing blev vedertaget blev det också tydligt vad vi var: en contentbyrå. Kundtidningsbranschen genomgick en förändring och branschen växte till sig fort. Det gjorde även marknadsavdelningarnas kunskap – och insikt – om vikten av innehåll. Den som skriker högst säljer inte längre mest. “– Vi måste vara relevanta och inte bara prata om oss själva”.

Eftersom innehåll är mediaoberoende är content marketing något för alla marknadsförare. Vi har nöjet att jobba med kunder i alla branscher och storlekar. Genom åren har vi byggt upp en väl fungerande byrå full av duktiga människor. Vi har även skapat en samling kunder som har samma syn på content som vi har – och som låter oss hjälpa dem lyckas.

Välkommen till Glory Days!

VÅRT LIV I BILDER

Vi vill gärna tro att vi är trevliga och sköna människor. Men det är inte upp till oss att avgöra. Följ oss om du vill.

VÅRA KUNDER

Vi hjälper dem att vara relevanta, intressanta och engagerande, så att de får sina kunder att lyssna. Oavsett media.