KICKS Magazine

Ett älskat medlemsmagasin som, förutom att bygga kundlojalitet, stärker KICKS position som ledande skönhetsexpert i Norden – med träffsäkert innehåll och inspirerande erbjudanden.

Kund
Uppdrag
Redaktionellt
300

varumärken.

Kicks har 300 varumärken, 25 000 produkter och 230 butiker.

KICKS Magazine

KICKS Magazine

Fokus på mervärde

KICKS medlemsmagasin är en älskad och näst intill kultförklarad contentprodukt. Med senaste nytt från skönhetsvärlden och KICKS outgrundliga beautyexpertis har tidningen blivit en uppskattad förmån hos företagets klubbmedlemmar. Målet med KICKS Magazine är att bygga mervärde för kunderna genom redaktionell träffsäkerhet, kampanjer och personliga erbjudanden.

Förvaltning och förnyelse

Glory Days arbetar tätt med KICKS marknadsavdelning för att kontinuerligt producera, uppdatera och utveckla magasinet på svenska, norska och finska – med särskilt fokus på klubbmedlemmarna.