Två nomineringar i Guldbladet!

Och de nominerade är…Glory Days och Glory Days! Swedish Content Agencies släppte precis årets nomineringar i Guldbladet och vi har inte mindre än två nomineringar! Guldbladet belönar Sveriges bästa content marketing så gissa om vi har firat med öl och Kinderägg på kontoret hela förmiddagen (det har vi).

Vi har gjort en rejäl resa med Stayhard.se och det är riktigt kul att allt slit som både kunden och vi lagt ned ger frukt. Stayhard Magazine är nominerad i Kundtidning konsument som är den tuffaste kategorin i Guldbladet och konkurrensen är mycket riktigt hård. Andra nominerade är Apollo, ICA, Handelsbanken, Svenssons i Lammhult och Åhléns.

Men inte nog med det. Vi är också nominerade för Stayhard Magazine i kategorin Bästa omgörning. Förra året genomfördes ett omfattande förändringsarbete då vi gjorde om Stayhard Magazine för att det skulle passa bättre med företagets marknadsstrategi. Det uppskattades av Stayhards kunder och uppenbarligen även juryn i Guldbladet. Kul!

I förra upplagan av Guldbladet var vi nominerade i kategorin Bästa bok för en intern brand book som vi gjorde för Spotify. Den gången fick vi stiga åt sidan för Barncancerfonden, men i år hoppas vi att vi går hela vägen! Men annars får vi nöjda oss med att vara topp sex i Sverige på kundtidningar för konsument.

Läs mer på Resumé här!

 

 

1 kommentar

Skriv en kommentar

Din e-post kommer inte bli publicerad.